»To je tako kompleksna vloga, ima ogromno barv, ogromno nians, karakter je raznolik, besedilo je zelo močno, cel libreto je fantastično napisan. Izziv je za sopranistko vse to pokazati, pokazati to dušo Tosce.«
»Podobno kot v Verdijevih operah gre tudi pri Tosci za klasično dramaturgijo treh glavnih oseb – tragični ljubezenski par in 'moteči' bar(it)on, le da tradicionalni tipi vlog niso enakovredno realistično in psihološko prikazani.«
»V njenih velikih skulpturah je vedno prisotna ideja univerzuma, iz tega pa se je rodila tudi ta produkcija. Imamo prazen prostor in razmišljamo v slogu Petra Brooka v smislu manj je več.«
»Seveda izhaja iz Nagasakija in japonskega sloga, a je istočasno več kot to. Kajti gre za konfrontacijo ideje o osebni svobodi in kulturni svobodi.«
»Uprizoritev je po režiserjevih besedah postavljena v univerzumu, ne na Japonsko.«
»Gre za žanr melodrame – žanr sreče in obupa, žanr čustev –, v katerem je dominanta (praviloma) ljubezen kot oblika zgrešenega srečanja.«
»Opera Tosca je tudi opera akcije, v melodramatski komponenti fascinantna, saj vznikne iz dejstva, da nič ni tako, kot se kaže.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju